جملات عاشقونه

تو كه باشي بس است...
مگرمن به جز نفس چه ميخواهم.

برگرد‏!‏‏
من تمام غیبت هایت راموجه میکنم؛بی آنکه بپرسم چرا‏...توفقط برگرد...

آغوشت را تـــــــنگ تر کن...

حســـــــــادت میکنم به هــــــــــوایی که میان من وتوست

آغوشت را تنگتر کن....

بـــی مرز میــــــــخواهمت ....

من تو را می خواهم ،
اگر اشتباه نکنم نوم مرا بخواهی ،
ولی "خدایمان" این را نمی خواهد !!!
قول میدی تا برم خدا رو راضی کنم و برگردم ، نرفته باشی . . . !
"از خودم"

نمیشه
همیشه
"جمله" ها رو پیچوند . . . !

وقتی می خندی
خیلی
"خوشگل تر "میشی . . . !

درد عاشق یعنی
.
.
.
.
.
.
.
دلیل زندگیت ناراحته و بهت نمیگه چشه...میخوای کمکش کنی ولی نمیدونی چجوری...میخوای پیشش باشی ولی...ازت فرار میکنه...

دلــم هــــوس شكلاتــي رو داره.....
كــه تــو نــصــفــش و گــــاز زدي......♥

فک کن شب باشه تو حیاط خونتون سرت رو پاشه داری با شوق و ذوق تند تند براش ستاره هاتو نشون میدی بعد میپرسی ستاره های تو کدومن یهویی چشمت به چشمات میوفته داره با یه لبخند پر معنی بهت اشاره میکنه این ینی عشق....
هنوزم دوستت دارم...

نه بی انگیزه بودم
نه که ترسیده بودم
از اولم فهمیده بودم با تو بودن بالاس ضریب ریسکش

دلَـم خـیـلــے بــیـشتـَـر اَز حَـجـمَـش پـــُر اَست ؛
پــُـر اَز جـآے خــالـے تـــو
پــُـر اَز دلـتـَنـگے بـرآے نگــآهِ تـــو
پــُـر اَز خـآطـرآتِ قــَدَم زَدن
دَر کـوچــﮧ پــَس کــوچــﮧ هــآے شـَهـر بـآ تــو
پــُر اَز حس پــَروآ
پــُـر اَز تــ♥ــو....

نگاهم کن...
که بی نگاه تو,جهان حتی به یک نگاه هم نمی ارزد.......

ژولیت: یعنی‌ اگر روزی من و رومئو به شهر شلوغ تری فرار کنیم، من دیگر به چشم او نمی‌آیم؟
البته در یک مهمانی شلوغی که با هم بودیم کمی‌ حواسش به دختران دیگر...
میراندا، کاترین، دزدمونا: بووووود؟!
ژولیت: نبود

 

 

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

sonia
ساعت20:56---1 آبان 1393
وب جالبی داری لایکت کردم

زهرا15
ساعت21:16---16 مهر 1393
لایک

mهی بابا
ساعت10:12---11 مهر 1393
هیچوقت تنهاییت رو به حراج نذار وقتش که برسه . . . "به قیمت میخرنِش"

مریم
ساعت16:13---9 شهريور 1393
سلام وبلاگ زیبایی دارید موفق باشید دوست عزیز

سمیرا
ساعت16:08---9 شهريور 1393
وبلاگت خیلی خوبه good luck!!!!!!!!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اس ام اس های عاشقانه ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 9 شهريور 1393برچسب:, | 9:47 | نویسنده : AMIR ARSALAN |

.: Weblog Themes By AmirBahal :.